ah regn ?!

Regn. jag bor i en REGNskog sa nar det regnar REGNAR det verkligen. Inte duga utan det verkligen REGNAR!
Sa det basta man kan gora, som jag har kommit fram till ar att ta pa sig shortsen satta pa sig ett linna, satta pa sig skorna och ut o ta en joggingrunda. Det ar faktiskt skont, jag tycker faktist det ar skont att sticka ut o springa ner till fallet, ta tagrallsen tillbaka. tar ca 45 mnuter men det racker. Det som ar annorlunda har ar att nar det regnar e de fortfarande varmt, sa regnet svalkar skont. Trodde aldrig jag skulle saga detta, det ar nagot som min pappa kanske skulle kunna saga men "jag gillar att sticka ut o springa" (iallafall har)... det ar inte bara ut for att fa trana det ar ocksa en liten skon stund att fa komma ifran huset. For att hora barn 24 timmar om dygnet kan bli lite mycket sa det ar en befriellse sa jag klarar resen av dagarna! haha.

Kommentarer
Postat av: mormor

läste om dina dykaräventyr, HÄRLIGT!! Du är duktig att ta vara på din tid. Och nu när du springer kan du kanske slå pappa på jogginrundan? älskar dig.

2009-01-17 @ 17:32:14
Postat av: Angelika

HAHA, konstigt att din pappa gillar att springa ;)"det ar inte bara ut for att fa trana det ar ocksa en liten skon stund att fa komma ifran huset. For att hora barn 24 timmar om dygnet kan bli lite mycket sa det ar en befriellse sa jag klarar resen av dagarna" HAHAHAHAHA Du bjöd på den hjärtat ;)

2009-01-20 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0