ensam blir stark

Bio runda, bra sak med australien man kan sitta var man vill sa jag fick en hel rad for mig sjalv och min fanta.
Men ett gang 40 aringar som tar upp en hel rad, sitter och fnittrar som dom vore 12 och har allmant trevligt at "Bride wars" - kan ju inte annat an bli lite avundsjuk.
Att sen vandra ner for gatorna i sina hoga klackar, klockan narmar sig halv 9 och folket borjar rora sig ut for kvallen. Moter alla lite gyllenbruna i sina badshorts och barfota, de tar en blick pa en sjalv som gar dar i sina hoga klackar, uppsatt har och sma shorts med bilnycklarna i handen som visar att det ar annu en kvall hemma i soffan och inte pa nattklubben. Men vada bara vanta jag kommer, ensam blir stark. jag blir stark!
Våga drömma,
vill jag något tillräckligt mycket
klarar jag vad som helst.



det ar inte latt nar inget ar som hemma. Tillexempel VAD AR POPCORN MED SOCKER PA?? VAD TANKER MAN PA DA? Men ikvall antligen nagot som ar som hemma :) Marschmallows sviker aldrig!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lottis <3

Vad föruftig du är som går hem när andra ska ut och supa skallen i bitar! :)

Tycker om dig, massor! Puss <3

2009-01-24 @ 10:58:06
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: mormor

tycker också att du är jätteförnuftig som åker hem, är även helt säker på att du var snyggast i dina höga klackar älskar dig mormor

2009-01-24 @ 17:20:07
Postat av: Anonym

HHeeejjjj! :)

Nu har jag din miniräknare, bara så du vet! :) Om du skulle behöva den får jag skicka den med posten, ha ha! Puss på dig! <3

2009-01-26 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0