mer gurka at folket

Too much love would kill you? okej det ar en bra sang och fick veta bakgrunden till det av min kare far sa det gjorde bara dne mer sorglig.
Sen har jag last nagot riktigt smart : " Varffor ar de sa svart att alska nar man hur latt som helst kan oogilla en person efter bara en glimt". sant, mer karlek till folket , men vad gor det? Karlek ar overskattat och jag vill ge medalj till alla dar ute som har hittat sin andra halva medans vi andra far sitta hemma mid gurkskalen i knaet och dippan pa bordet! (mne klagar inte pa det, gurkskalen kan jag alltid lita pa och den lamnar mig aldrig!!!!- mer chillkvallar at folket vill jag saga)
resulterar i varje helg ar 2010 i sverige ar det gurka pa bordet pa lojtnantsvagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0