tilbaka pa land igen

En vecka sen min dykarkurs borjade.
Det var helt underbart. jag angrara inte en sekund att jag gjorde det.
Fast 3 dagar pa en bat, har aldrig varit sjosjuk innna men shiiiit va de gungade. :P
jag klaraDE IALLFALL ALLT SA NU KAN JAG DYKA TILL 18 meters djup, de e niiice.
jag fick se (forutom fiskar i alla olika och mojliga farger) blackfiskar, skoldpaddor, sjogurkor...OCH JAG SIMMADE BLAND HAJAR. det var riktigt haftigt och jag gillade nattdyket. laskigt men COOOOOLT!
 HAHA ja man sag ju ut som telletabies :P
Var gungande bat och snygga kapten :P
Tvarr blev jag sjuk. forkyld o sant skit med oronen men under vatnnet var det inga problem sa hade gaaarna varit under vattnet hela tiden! :) Men alla dom har 5 dagarna var helt underbara, bara vadret som tyvarr inet va helt bra men annars det basta :D jag gilar Barriar Revet!

Det daliga vadret holl i sig nar jag kom hem och det regnade tva dagar i strack. det sjuka ar att det ar varmt nar det regnar,lte annorlunda. men trakigt med SAHAR MYCKET REGN. for nar det regnar regnar dte evrkligen.
Men en sag som ar bra med regnet, Vattenfallet blir till ett riktigt fall. mysigt. Jag och barnen vid fallet.

Nu ar det soliga dagar sa nu ska jag ut o lagga mej,ha det kallt o bra !

Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh, fy vad mkt kul du får uppleva, jag har också alltid velat duscha i ett vattenfall :P <3 Verkar helt underbart synd att de är så längt bort, annars hade du inte blivit av med mig ;)

2009-01-15 @ 15:37:26
Postat av: SANNA

Snyggt linne du, vännen :D Det glädjer mig att du använder det! <3<3<3<3

2009-01-15 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0