Stora Barriar Revet 2009

Antligen kommer mina sma ord om min underbara dykarkurs med bilder och jag hoppas att ni blir avundsjuka.
Tre dagar och tva natter ute pa revet, batsa upplevelsen nansin. dock lite regn och lite sjosjuka men det var det helt klart vart. Under ytan var det som en annan varld, MAGISKT kan man nog forklara det med.  Pro Dive dok jag emd och kan bara rekomendera dem, perfekta. trevliga, roliga och snygg kapten ;) ahhaha. Fick 8 dyk ute pa revet varav 1 var natt dyk MED HAJAR!! haha det var faktiskt inte sa lskigt utan mer haftigt! annars fick vi se blackfiskar, sjogurkur, skoldpaddor, rockor.. ja forutom fiskar o allrt for det sag vi ju overallt :) har kommer lite bilder som kanske kan forklara mer vad som hande dar nere.. vet inte vad jags ka saga mer an att dte var underbart :) basta nansin..oooh vill gora dte igen och det ska jag :)                 (jag ursaktar bilderna jag s ka fixa dom snart men ni far klara er sa lange med dom...!!)

Ja man kan faktiskt inte alltid va snygg men jag tycker jag ar ratt nara...
Jag och en skoldpadda, otroligt sot var den.

Fina fiskar var det overallt och har far ni chansen att se nagra av alla jag sag :)
haha den va haftig med hornet i pannan :P
jag alskade att dyka!
aven fasrt det regnade hela tiden, tyvarr, sa var det jatte jatte jatte mysigt under ytan, att lagga sig pa rygg och titta upp pa regndropparna pa ytan var bland det mysigaste jag har gjort pa lange..

Det var som pa film..

En sjogurka :) ha den va jatte slamig och den var jag forst att fa rora :) haha


Fin fin tycker jag

jag gillade fargerna :) trodde aldrig set skulle vara sahar undeerbart :)

JAG HITTADE NEMO FISKEN :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill oxå! :)

Gud vad avundsjuk jag är på dig just nu! Själv pluggar man Matte medan du dyker och badar i vattenfall, orättvist eller vad? :P

Puss <3

2009-01-27 @ 09:44:31
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej Lotta Vilka fina bilder! Vad mycket du får vara med om.

2009-01-28 @ 10:21:44
Postat av: mormor

Gud vilka underbara upplevelser du får vara med om!!

Jättefina bilder, roligt att få se och härligt att du mår så bra

2009-01-28 @ 15:27:27
Postat av: Susanne

Nu är jag lite avunsdjuk, både på dina bilder (att inte jag kan ta sådane) och vad du får uppleva. Härliga saker du får uppleva, minnen för livet)

2009-01-28 @ 19:55:56
Postat av: Bodil

Vilka upplevelser Lotta. Göm dem i ditt hjärta för hela livet.

Kram Bodil

2009-01-29 @ 14:12:47
Postat av: Anonym

Fan vad gött det ser ut! :)



Själv badade jag i fontänen vid avenyn förra veckan, det är nästan lika bra ;)

2009-01-29 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0