169 timmar

Sitter har och kollar pa klockan, den ar exakt 13.00.
Sa om exakt en vecka exakt vid detta klockslag kommer jag satta mig i bilen med varldens storsta leende pa lapparna for da ska jag enr och hamta Matilda :)
Kan inte fatta att hon kommer hit NU, har vantat sa lange och det har kants som 100 ar tills denna dagen skulle komma,.
Men nu ar den har, dessa sista veckorna har gatt sa valdigt snabbt sa den sista kommer nog ga lika fort (hoppas jag)
Barnen ar nastan lika nervosa eller glada som jag.
Den lille ar sa himla glad for han tror att matilda kommer hit for att ha en "sleepover" med honom, hans forsta "sleepover" och det gar han runt och berattar for alla. Haha Matilda kommer alska dem , precis som jag gor. dom ar ju min andra familj, men bra kommer till ett slut och om en vecka lamnar jag familjen for att dra ut pa mitt aventyr.
:):)

men innan nasta vecka ar det helg och den vet man aldrig vad dne bjuder pa.
Fredag match, har vunnit tva i rad sa for hoppningsvis fortsatter det sahar.
Lordag ska jag nog ner och kolla herrarnas matcher, far ju passa pa nu de sista veckorna jag kan.
For har har de uppvarmning utan trojor OCH DET TYCKER VI OM :D

170 och 10 minuter kvar tills matildas plan landar, aaaaaaah ge mej nu!!!
synd for alla er som mister henne nu ett tag men jag ar bara glad for det for nu far jag ha henne for mig sjalv i 4 manader :D
Mne ni kan saklart fortsatta folja mitt lilla aventyr har men ni kan ocksa folja oss pa Matildas blogg maaatildan.blogg.se och vi lovar att forsoka skriva sa ofta vi kan och beratta allt otroligt vi ar med om :D (och alla aussiepojkar vi traffar ;) )

Kan ju forresten beratta vad som hande mig idag.
ja kan ju till och emd sjalv kalla mig klantig. den bjuder jag pa.
Stor stadning av hela huset och alla som kanner mig vet hur mycket jag hatar att stada :P
jag fick borja med att damsuga hela huset, jippi, och blev sa arg nar den inte ville ga dit dar jag ville.
tillslut drog jag allt jag kunde i den javla saken for att den skulle komma och da slungades "staven" rakt upp i huvet pa mig och sprackte min lapp.
Kul sa nu far man saker flasklapp ocksa. Michelle tyckte det var roligt iallfall :P
Sa mina kanslor for stadning har dock inte andrats ett dugg men visst var det skont nar allt var fardigt,
tror detta var sista gangen jag gjorde detta :):)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Angelika

I miss you, I miss you, I miss you...klantiga Lotta är miiiin Lotta! :D ORSON o jag väntar på dig här hemma, så FÖR FAN, se till o kom hem snart ;D

ÅHH Lotta, har vi ngnsin innan detta dumma året firat våra födelsedagar utan varandra? :/ du har fyllt 20 o jag fick inte vara med o fira dig.. och snart (A) fyller jag 20 o då är inte du hemma? :( MEN det ska vi ta igen när du kommer hem!! för då kommer du inte bli av med mig!!! <3<3<3<3 I miss you, I miss you, I miss you!!!

2009-07-30 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0