battre sent an aldrig

ja e ju typ en manad sen jag var ute pa revet senast sa tankte jag far ju ta och visa hur underbart det ar,
och visa er allt ni missar :P

HAARLIG soluppgang har ute nar man kommer upp kl halv 6 for forsta dyket :)

En av delfinerna som simmade runt baten :) ooh hade garna vatt dar i och simmat nu







Sa lugnt och harligt jag har det dar nere <3

Heja norge ;) ahahha

Mitt nya favorit djur, sa underbara ar dom.
Fick chansen att simma bredvid en i typ 5 minuter, de tar de sa lugnt o shiiit sa harliga dom ar :D
maste dock beratta att under att av mina nattdyk hitta vi en skoldpadda som ar stor som vart matbord hemma, jag skojjar inte!!

Har en av av mina 12 hahjar, den va inte liten den

Maste beratta for detta var nog bland det coolaste under hela resan, typ 3 minuter efter att jag kommit upp efter ett dyk kom dar en val och simmade runt baten, En Mink Whale var det tydligen. den av sa vacker. shiit tank att jag fick se en san ocksa, det vill jag gora igen!! Matilda vi ska och kolla pa valar nar du kommer hit ;)

Avslutar med en bild pa var otroligt trevliga kapten :)
(alltid bra att kanna nagra av crewet ;P)  haha

Ps. for 3 manader sen fick familjen for sig att skaffa hons och en tupp som galer varje morgon klockan 5. Forra veckan dog tyvarr en hona for dne var gammal och idag var tuppen sa sjuk att vi var tvugna att doda honom. jag stod alltsa och holl i hans ben medans Michelle hogg huvudet av honom. Har jag blivit tuff nu eller vad. Sa den gangen vi fangade kycklingar for nagot ar sen ar ingenting jamfort med vad jag fick gora idag. fy fan!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken tur att du hade lite kunskap om att fånga fåglar! Men det är aldrig roligt att döda ett djur! :( Men bättre det än att dem får lida!

Saknar dig! Pusskrams <3

2009-07-23 @ 16:14:03
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Angelika

Du är galen min sköna höna ;D jag saknar dig såå hiiimla mkt, jag vill bara få ge min Lotta en STOR, JÄTTESTOR kram!! det är nog de jag önskar mig mest just nu!!! <3

2009-07-24 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0