hur blir 5 ungar 14 ??

Helg igen och jag som trodde det skulle bli en lugn helg.
Lordagen bjod pa match, tack och lov var det molnigt sa inte lika varmt det varit de andra matcherna.
dock borja inte sa bra - 2-0 till dem i halvleken. MEN vi ar ju inte bast utan anledning. matchen slutade 5-2 till oss!
vilken vandning eller vad? shit vi spelade bra, jag spelade fram till tva av malen, riktigt nojd med en av dem,
forsta matchen pa lange jag inte gjort mal faktiskt. - ( ah far val vara lite stolt ibland... )

Sen drog jag vidare till Lake Tinaroo for att vara barnvakt for foraldrarna skulle pa nagon invigning-sak..
mina 3 ungar och tva andra vi kanske trodde jag skulle bli jobbigt nog men det kunde jag klara.
15 minuter innan festen borja var mitt helvete, tydligen hade alla hort att dar va barnvakt och jag slutade upp med 14 ungar?? 14 ungar, skojjar du?? jaha ja... och mat skulle dom ha. shit.
dom hade faktiskt lovat mig att jag bara kunde sitta och kolla film hela kvallen... haha sa 9 fick jag hjalp att kasta alla i sang :P
men anda, shit vilken kvall o sa trott jag var.
blev inte battre nasta morgon nar ungj*vlarna vacker mig kl 6 och vill ha frukost och sen ga till parken och leka kl 7.
herregud va ju inte ens vaken..      
men positivt ar att jag blir ledig hela mandagen sa da blir det stan :):)

exakt tva veckor kvar nu till jag lamnar familjen helt, det betyder 10 dagar tills Matilda kommer och vart livsaventyr borjar  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0