In middle of nowhere.

alla som sagt att revinge ligger ute i ingenstanns har fel. det ar inte ens i narheten!
jag har spenderat en vecka ute i nowhere. Trodde jag skulle do men vet ni vad?
det var hur skont som helst. anda jag fick gora var typ diska lite ibalnd o bada med barnen
sen lag man bara o lat dagarna ga.
okej lite trakigt blev det ibland men men skont.
det basta var promenaderna jag tog, bara gick  och sag kangrur till hoger och vanster.
Vi klattra i grottor och allt sant, ratt haftigt faktiskt, kommer bilder senare :) hehe.
efter 4 natter hade jag frusit hacken av mig men hade inet sett nagra ormar
sa jag bestamde mig for att ta en natt och sova under stjarnorna.
dte absta beslut jag gjort pa lange. sa mysigt var det faktiskt, lag precis vid elden,
och tro det eller ej men jag overlevde campingen!

Nu ar det exat 4 veckor tills Matilda kommer hit. jag kan inte fatta det, det kommer ga sa snabbt och jag langtar faktiskt, vill bli fri och leva livet nu. ser hur bar alla andra har det med Norrman och allt och det vill jag ocksa ha det ;) ahha.
Na skamt och sido men 7 manader ar en lang tid och nu vill jag ut pa min resa helt enkelt!! :D

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänk vad tiden går, på ett sätt känns det som det bara var en månad sedan du åkte men tiden går ju så fort. Jag förstår att du längtar efter att resa. Men du har ju upplevt jättemycket när du har varit där du är. Saknar dig.

2009-07-07 @ 23:13:46
Postat av: Anonym

Hej! :) jag hittade din blogg och tänkte ja skriver här istället för bdb hängde sig bara. har du något nummer så jag kanske hade kunnat nå dig på de viset sen om vi kommer ner? så du kunde ge mig tips ;) hade varit skoj:) jag jobbar som undersköterska med funktionshindrande just nu. ganska kul ;) vad har du och matilda tänkt göra mer på er resa? Kram

2009-07-10 @ 16:08:32
Postat av: Malin P

glömde skriva att det var jag,

2009-07-10 @ 16:09:08
Postat av: frida

haha. du är för gullig du. såå härligt att sova under stjärnorna! ta nu vara på sista tiden och lev livet sen.



"look at the stars, look how the shine for you and all the things that you do" <3

2009-07-12 @ 18:52:09
Postat av: emma

vad underbart lotta. njut :) jag saknar dig här hemma! ska sätta mig och skriva ett mejl nu i dagarna till dig.. allt har gott i ett den sista tiden. puss hjärtat

2009-07-12 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0