Rodeo=cowboys=AWSOME



Jag ar kanske inte jatte road av att se sma 15aringar bli avkastade av stora tjurar men fan detta var sa haftigt iallafall.
Det blev en trevlig lordag omringad av cowboys. ahha dom ar sa coola. Nar jag ser dem ar de ju sa att jag blir ju lite lessen att jag inte uppfyllde min drom och akte till en farm med dessa men jaja nu fick jag se dem iallfall :) ahah.
Vi sag "ridning pa tjurar", "friridning pa vilda hastar", fangst av kalvar och allt. stackars djur faktiskt, knyter upp pungkulorna pa dem klart att dom blir arga och vila da, vem skulle inet blivit det? men samtidigt som jag tycker jatte synd om dem sa at jag glad att de har sant har iallfall for det var riktigt kul att titta pa.
vi fick t.o.m. komma "backstage". sag kanske inet sa mycket av ridningen men vafan hade varldensbasta utsikt = 20 cowboys som star framatlutade over ett stangsel, klagar inte!! fasta hackar dem har ;) ahah.
cowboyhatt, tajta jeans, stovlar och rutiga skjortor. MUMS!
var en turnering mellan Queensland och New South Wales - QLD vann overlagset sa jag var en stolt Queenslander ;) det ar val klart jag raknar mej som en queenslander, vatt har nu i 7 manader sa vf skulle jag inte :P
var for ovrigt karuseller och allt sant och lovar att jag akte den varsta jag nansin har akt, FETT!
tycker synd om alla som inte far upleva detta och fan att vi inte har sant har i sverige, malmo festivalen slang er i vaggen :P

ja alla vill val vara en cowgirl sa var ju bara tvungen :D

Maste bara beratta igarkvall hande ngt helt sjukt. Satter mig och ska kolla tv och radar igenom kanalerna och far se en skadespelare jag kanner igen. EN SVENSK!! Hmm(?) och tro det eller ej emd det var en svensk film med engelsktextning . ahha hur sjukt ar inte det ?

Annars sa sitter jag har nu med en skadad handled, (sa detta har typ tagit mej en halvtimme att skriva :p) javla skit. kan knappt rora den, inte ens damsuga sa kanner mig ratt vardelos :(

Sa ja kan saga att denna helgen var skiit bra, somnade gott nar jag kom hem fran cowboy-heaven haha. ah vill dit igen!!
 
Har ar bara en bild fran nar jag var och levde ute i vildmarken och klattrade i grottor :P

Kommentarer
Postat av: matilda

ja bara 3 veckor kvar! JA KLART! vi får bestämma en dag och skypa :D kanske min lördag morgon? så det blir din lördag kväll! säg vilken dag du kan så får vi försöka fixa ihop något :D

jag bara testar olika saker, och vips så blir det något ;)

SNART <3

2009-07-14 @ 14:28:08
URL: http://maaatildan.blogg.se/
Postat av: matilda

jag kan säkert hjälpa dig! vill du ha något liknande min? eller hur vill du ha det? vilka färger vill du? du söndag, det blir nog bra faktiskt! ska försöka vara inne då, kan inte riktigt lova något, men jag vill verkligen prata med dig. så det ska jag försöka ;) <3

2009-07-15 @ 21:53:38
URL: http://maaatildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0