build a bridge and get over it

helgens motto.
drottningensfodelsedag och da far jag langledigt :)
resulterade i en rolig helg med camping, trevligt sallskap och MKT skratt!
och sjalvklart vattenskidakning!! testade aven pa "kneeboard"
haha det var kul men var radd att jag skulle drunkna for de sa Brody att man kunde gora, tack skram mig, gor det.
men det var inte jag som lipade iallfall ;P
och Weakboarddet ar min passion!!
men maste saga att dubbelring o trippelring var det roligaste NANSIN!
har aldrig varit sa radd och inte skrattat sa mycket och haft sa ont pa samma gang.
Har ni sett alla dom krashar dom gor pa "americasfunniesthomevideos"?
ja jag skojjar inte men sa sag det ut.
sa javla roligt. och dom gjorde verkligen allt for att man skulle trilla av,
flyga sa mycket som mojligt och att de skulle se sa roligt ut som mojligt.
herregud vill gor det igen!! visst det gjorde lite ont, fick se antal rumpor nar vi tappade byxorna, svalde nog halva sjon,
landade uppe pe en av de andra ringarna och dunkade ihopa huvudena, fick antal blamarken overallt
och jag fick uppleva en smarta i rumpan som ingen manniska nansin ska behova uppleva,
sa sammanfattningsvis var det det roligaste jag nansin har gjort.
70km/h det gar jaaavligt snabbt nar du hanger efter baten!
4 dagar tilslammans med laget resulterar i smart i HELA kroppen.
kunde knappt rora mig -  men det var det verkligen vart!!
build a bridge and get over it  (Sophi) - ingen smarta kunde ta bort hur kul vi hade det !! :P

 Perfekt vatten att aka kl 8 pa morgonen :D
 KAOS!! :P
 ja tanka sig dom klarade det tillslut :P
 haha har vi det bra eller vad ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0