bye bye beautiful dog <3


Sa kom det dar samtalet som jag aldrig trodde skulle komma.
Du var gammal och dum men du var varldens basta vovve och du var Min.
Pongo jag saknar dej sa det gor ont, livet ar bra orattvist ibland.

Det ar du som sett pa mig nar jag har varit lessen och trostat mig
men vem ska trosta mig nu nar du ar borta?

Minns alla stunder med dej, alla dom dar underbara stunderna.
Nar du ar gulligaste i varlden och lagger ditt huvud pa sned.
nar du tror att du kan simma och bjuder pa att man far skratta at dej.
Att du ar varldens konstigaste hund som gillar att basta
och alla mornar du vackt mej med ditt dumma skall.
hade gjort vad som helst for att fa vakna till dej nu istallet for trummor.

men nu blev det som det blev, var nog for det basta,
men du ska veta att jag ALDRIG kommer glomma dej.
Du ar den basta vovve man kunde ha och ingen kommer kunna ta dig ifran mej <3
 
det ar sahar jag minns dig <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

<33<3<3<33

2009-06-19 @ 11:13:40
URL: http://jenneny.blogg.se/
Postat av: Sanna

kan inte säga mer än att jag förstår hur du mår. Finns inget man säger som kan trösta. Det är okej att gråta! <3

2009-06-19 @ 14:59:40
Postat av: emma

Lilla lotta. usch vad jobbigt, förstår att du är ledsen. tänker på dig och på pongo. puss

2009-06-21 @ 19:48:24
Postat av: Angelika

Meeeeen vaaaaaaa? varför =( ? jag fattar ingenting..:S

2009-06-30 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0