10 dagar kvar

jag kan inte fatta att jag sitter har nu och sager 10 dagar kvar.
Kanns som det var igar som jag tankte "okej bara tre manader kvar nu"
For nasta sondag kommer min alskade familj ner hit!! aaaah...
(och det betyder att samma datum fast bara fyra manader senare kommer Matilda :D)
Det ar dick bara en evcka for dom men jag amste vanta annu tva dagar tack vare det laaaanga flyget!!
jag kan inet forklara hur mycket jag langtar!!
jag har blivit helt kannslosam har, sitter och tittar pa biggest loser och tillochmed jag kan borja gfrina nar de far traffa sina familjer efter 8 evckor!!
FATTA da vad jag kommer BOLA !!
men jag ar sa lycklig. och jag hars a mycket som jag vill visa dom.
kanns som de 3 veckorna kommer ga jatte fort :( och inte en chans att jag kommer trottna pa er!
varit utan er i fyra manader tror inte det ar en chans att jag trottnar pa er pa tre veckor!!

En annan "jatte rolig" sak ar ju att ungarna har fatt TRUMMOR!!
i rummet precis utanfor mitt.
inte jatte kul att vakna kl 6 till ett stort BOOM och sen hora Damien komma springan "Tyyyyyst det ar for tidigt" haha det var kul.
men jag och Michelle ar inet overlyckliga dock.. det ar vi som ar hemma med ungarna....

Imorgon kl 6 ar det min debut. ojoj forsta matchen, ja hoppas nu det gar bra och att jag inte gor bort mig,
vill ju fa chansen att visa mamma pappa o Lina (proffset) nar de kommer ner hit.... sa de kan rapotera hem att jag inte ar vardelos.

bye bye sov gott, eller godmorgon pa er!!
nu ska jag satta mej med min stickning o kolla pa "million dollar baby"
(dock e jag inne pa min tredje mossa nu o dom e faktiskt fina :P, sag baar till om ni vill ha en, har ju hort att ni har sno hemma ;P haha)

Kommentarer
Postat av: sanna

Hur går det med min väska ;)?

2009-03-27 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0