20!!!!

Jaha da var dne dar dagen har, dne dar dagen som skule vara sa speciell.
Den dar dagen som nar man va lite tyckte verkade sa langt bort att man aldrig skulle bli sa stor.
Den dar dagen da men NOLLAR for andra gangen.
jag fyller 20              och har sitter jag..
blev ju inte riktigt som man hade forestallt sig det for ett ar sen.
jag ahde ju inte precis tankt mig att sitta och torka spya o ta hand om 3 sma sjuka ungar tillexempel.
men samtidigt hade jag inte trot att jag skulle ha firat de pa en strand o exotiskplats i 3 dagar heller och ha sa trevligt  :)
(kommer mer om Byron snart) - varldensbasta present!!
Fick iaf presenter hemmifran, telefonsamtal och  brev och allt, sa dar sitter man pa sin dag ocg grater lite hit o dit och kanner sig lite ensam och saknar mkt. hade gjort vad som helst for en kram.
For just nu sa kanns det inte som min fodelsedag, hade ingen julstamning nar det var dags o nu samma sak.. jag komme rnog inse att jag ar 2 forst nar jag kommer hem och har fatt fira dte lite :)

men men va fan ska jag gora, dte ar min dag o jag ar 20 sa grattis pa mig :))


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja ett stort GRATTIS till dig! :) Vi tänker på dig här hemma ska du veta! Hade sssååååå gärna velat ge dig en BAMSEKRAM! Många pussar och kramar till dig! <3

2009-03-09 @ 14:39:52
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: mormor

JÄTTEGRATTIS till dig och jag hoppas du känner alla kramar jag ger dig

2009-03-09 @ 16:34:13
Postat av: idus

HEEJ min älsklingsLOTTA! GRATTIS! tänk att du är 20 nu...snart är du ju lika gammal som mig! Hoppas allt är superduper, jag kan säga dig att ibland är det hårt här hemma utan dig...massa kramar!

2009-03-09 @ 19:04:46
Postat av: Angelika

OM jag bara hade kunnat hade jag gett dig hur många kramar du hade velat ha!! <3<3

2009-03-09 @ 22:57:59
Postat av: Anonym

OM jag bara hade kunnat hade jag gett dig hur många kramar du hade velat ha!! <3<3

2009-03-09 @ 22:58:45
Postat av: Julia B

Heej Lotta! Ett stort grattis <3

2009-03-10 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0