B som i bag B som box B som i Byron Bay

5/3
Borjade i Brisbane pa torsdag morgon. trevligt med storstad och hoghus igen men lite trakigt fick jag hora..
6/3
Bestamde oss for att det inte skulle vara sa jatte kul dar sa vi akte till BYRON BAY det forsta vi gjorde pa fredagen! Nagra timmar i en buss sedan var vi dar. Runda till hostlet lamnade grejerna och sen blev dte en runda pa stan for att se oss omkring. dte var trevligt och mycket folk - svenskar overallt hordes det som! En runda ner och kollade stranden, aaah kund einte vanta tills vi skulle dit dagen efter!! det var ju sa underbart, precis som jag vill ha det = stora vagor, stor strand, livraddare och SURFARE !! Hem och lagade mat och sne var det dags att antligen fa gora sig iordning for att festa!! jag var sa lycklig for hade bra sallskap och mitt har holl sig rakt!!! Sen kom bag-in-boxen fram och korten sne var hela kvallen lyckad. Svenska sanger, massa skvaller, oerhort mycket skratt, gamla minnen, tyskar och annu lite vin-kunde det blivit battre? haha na det var nog precis lagom. Frida lite trott men jag o amelie drog med tyskarna in till stan. kunde ju inte missa ne kvall. haha efter manga om och men och en promenad ner till stranden bestamde vi att vi hade forfestat for lange och drog ut imorgon istallet!! men jag e inte dne som e den jag hade dte huuuuuuur trevligt som helst.
7/3
Nu fick man antligen som ut lite. haha hemma i sverige hade ju detta inte varit nagonting men efter 3 manader nar man inte har sovit langre an till 7 sa va detta himmelriket!! Antligen stranden. et var sa underbart. hade hort att det var orkan hemma men har jade vi bla himmel och SOL! dar lag vi i nagra timmar, nu i efterhand lite for manga men gjort e gjort. Tyskar fran kvallen innan ville se vad vi kunde inom fotbollen sa det blev lite springande pa stranden(kan ju inte bara ligga o lata oss hela dan) :P Alltid trevligt nar man far sallskap av fulla killar utkladda till nunnor hahaha. tillslut brande det for mycket och vi va tvugna att ga hem, vilken vacker syn vi fick nar vi kom in i duscharna. herregud. men maste ju ta vara pa solen!! klockan var mer an vi trodde sa det var bara att ta pa sig klader for att ga och laga mat. Detta fick bli min fodelsedagsmidda och vi bestamde oss for att gora det lite fint och ha kycklingfile, ris och vitlokssas. manga overaskade miner men vi hade ju inte nagon vi trodde vi skulle kyssa undr kvallen :P men man vet ju aldrig sa det blev att borsta tanderna innan vi tog fram drickan! forfestandet for var del blev mycket lik kvallen fore och mycket lyckad om jag far saga sa. denna gangen fick vi dock inte emd oss tyskarna ut, trakiga, men dom klaga pa att dom skulle aka buss imorgon - kul eftersom jag skulle aka samma buss som dom, klena kallar vi det i Skane!! ahha. Cheeky Monkey blev offer for oss danssugna ikvall. Litet dansgolv, sma bord att dansa pa, daliga latar och sen en bra lat lite da och da, trevlig kille rygg i rygg - jo jag ska inte klaga jag hade otroligt trevligt. men tillslut mina fotter klarade inte mer. kunde ju knappt sta upp + att man hade nastan trillat ner fran borde ungefar 15 ganger innan. sa dte var bara att ta bussen hem och forsoka sova pa dom stallena som inte gjorde ont :P
8/3
For mycket sol igar och for lite tid idag resulterade i att dte blev poolen denna dag. jag ska verkligen inte klaga pa poolen den va hur bra som helst!! men det blev lite skugga och vat handduk och glasogon som resulterade i RIKTIGT FULA marken tyvar, haha. kl 5 var det dags for mej att satta mej pa bussen. ett mycket trakigt farval om jag far saga sa. Frida o Amelie hade ju typ raddat mej o gett mig hopp och styrka igen och vi hade ju sa hiiimla kul sajag ville ju verkligen inte lamna dom. dte var nagra ganger man verkligen funderade pa att strunta i bussen och bara stanna men tillslut blev det bussen som drog sista straet!

Tack for en underbar helg och detta var dne basta present jag kunde fatt nu nar jag va har, atck sa jatte mycket. Nu ar jag lycklig och har haft den basta helgen sne jag kom hit. man behover lite sant har lite da och da,
jag lever ju under en sten dar uppe i norr med min stickning :P haha manga skamt under helgen men den basta var nog anda "Namen GUD va roligt" haha.
Sa efvter en perfekt helg och en lycklig Lotta var jag reda att bli 20!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0