...

Dom orden sarade mig.
Det ar inte rattvist!
Jag behover prata...

Men for ovrigt ar det 5 dagar kvar till mina kara paron och dyster kommer ner :P
aaah jag langtar, och jag far "semester" i tva veckor da bara for att kunna vara sa mycket som mojligt med dom.
e sa lycklig, antigen ska det verkligen fa kannas som man  e utomlands!!
Det kommer inte bli tort under mig nar jag far traffa dom,
en stor pol skulle jag kunna gissa,
grater ju for tusan till biggest loser nar dom far traffa sina familjer. ahha
sa forbered er pa ett inte sa vackert ansikte.
Men det kommer vara lyckotarar!  Vissa tarar ar akta!!
:):) men bara for dte ska jag ga och satta mig och titta pa Biggest Loser nu..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Jag kommer alltid att finnas för dig, även om du är på andra sidan jorden just nu! :) Miss you sssoooo much!

Jonas får ge dig en BAMSE kram från mig på söndag! :) <3

2009-03-31 @ 11:03:14
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Lina!

ditt ansikte är alltid vackert! :) och jag längtar ihjäl mig här hemma.. 2 dagar!! 2 DAGAR!! :D<3

2009-04-01 @ 19:28:47
Postat av: Emma

jag finns här om du vill prata snusk :) <3

2009-04-02 @ 22:00:42
Postat av: Evo

2009-04-04 @ 22:14:02
Postat av: Evo

2009-04-04 @ 22:15:03
Postat av: Evisen & Yvette

Hallo där borta ....vi vill bara sända en hälsning till Dig! Tänk vad Du får vara med ... vi tanter blir så avundsjuka ... en jättefin sida Du har gjort!

Ha nu det så gott och njut av livet! Oh ... ta en Crokodile Dundy med Dig hem!!!



Många kramar Yvette Julia & Evis

2009-04-04 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0