fotboll pa riktigt

Ja nu borjar det bli verklighet
forsta matchen pa lordag sen borjar serien.
Trodde aldrig det skulle vara sa svart.
Det kanns ju som man far borja om och lara sig allt igen
for sjalvklart sa spelar dom annorlunda an vad jag ar van vid.
Hemma vet jag exakt vilka boll jag kan sla, var alla ar... har har jag ingen aning.
och sen blir det ju inte lattare nar hjalptranaren har spelat i Celtik, kanner man press elelr?
Men ja jag far gora det basta av situationen aven om det inte kanns som vanligt nar man gar ut pa planen.
Det ar nagra som saknas!!!!!!!!!!!!!!!!
Har fatt en troja nu iaf sa ja nu e de ju pa riktigt, Stratford spelare :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är jättefin i tröjan och alldeles säkert hur bra som helst i matschen. Du är otroligt lik din mamma på bilden ,alltså kanongrann.

2009-03-24 @ 16:59:57
Postat av: matilda

då får jag önska dig lycka till! det var ett bra tag sen vi pratade :(

men iallfall så saknar jag dig, på planen och här brevid mig :( <3

2009-03-25 @ 09:47:52
URL: http://maaatildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0