Fredag kvall och vilken harlig kvall

20, jag ar 20, enastaende och ensamstaende och med sjalvfortroende!!
Na jag tror verklgen att jag har mognat, sne jag kom hit har jag verkligen forandrats. Jag litar mer pa mig sjalv, jag klarar mer pa egen hand. jag klarar av att gora saker som for ett ar sen jag aldrig skulle klara av att gora sjalv.
Idag blev iallafall min riktiga fodelsedags middag. Hade ju inte riktigt chans att ha den i mandes eller sa tackvare alla sjuklingar.
Sa idag gick jag pa restaurang (sjalv dock men helt ok), tog en promenad langs kajen och havet och sen avslutade jag hela kvallen emd att ga pa bio och se "he's just not that into you", helt klatt vard att se. Nu har jag fattat. Lart sig alla regler. Vilka skitar killar ar :P Na nu vet jag hur det ska ga till, men som sagt dte galler bara att inte ge upp!

Haha hur stor och vuxen jag an kommer bli eller ar sa kommer anda alltid FRIENDS att kunna fa mig att skratta tills jag grater! haha har kommer tva av de basta nansin. kan sitta i timmar och bara koll pa dom, ett gott skratt forlanger livet. kanns som att jag kommer bli mycket aldre an 20!!
Har har ni tva av de basta nansin, kolla Monica kan inte saga att ni inte skrattar.
Den andra tycke rjag min mamma borde se, for inte ens hon skulle kunna titta pa hela den utan att skratta!!!
:D
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0