imorgon antligen!!

Ja da var det dags. Imorgon bar det av, for jag ska till BRISBANE OCH TRAFFA FRIDA OCH HA DEN BASTA FODELSEDAGSFIRANDET JAG KAN HA :D
har ju dock inte varit sa jatte positiv denna veckan maste jag saga... boprjade i sondes nar jag blev sjuk har hallt i anda fram till nu. men jag kommer inte bry mig jag ar frisk for jag ska pa "semester". tycker synd om laura bara som fick fira sin fodelsedag hemma med mig och hemma fran skolan nar bada vi lag ocg kurade oss i soffan med vars en nasduk. vilken bild. inte blev det battre nu nar michelle ocksa ar sjuk, vilket "sjukhus"..haha hall er undan pojkar.
En sak kan jag dock saga: det ar inte sarskillt rligt att ligga o va sjuk o svettas som en kossa med feber nar dte ar over 30 grader ute. usch villl aldrig mer aldrig mer vara sjuk!!!

Dagens ord fran james, han e ju sa rolig sa man vill dooooooooooo!!
Maste beratta hela historien for att et ska bli roligt och jag vet inte om ni kommer uppskatta det iallafall men jag hade iallafall roligt at det!!:
James borjar dra i mitt linne och bh och jag sa at honom att ga till Laura istallet. hon sager nej for hon har ingen bh och han kommer tillbaka till mig. jag skickar honom till jasper o sager att han har^^ da kommer frasen : Hey Jasper you got nipples!! :D hahahaahahaa

Tank er en snart 3 aring framfor er: han ser en vaska jag har gjort (kommer bild sen och ja, jag stickar :P men vanta bara och se ni kommer bli forvanade!!) och da sager han "oooh what a lovely bag. you have finished it, good girl!"
jag kan inte forklara men lovar att spela in han eller ngt for fran och emd nu ska jag bara runt pa ne videokamera hela tiden :)

Hors om ett par dagar for nu ska jag pa semester :) vill bara paminna att om inte mina foraldrar ringer mig pa mandag sa tatuerar jag mig. det ar ett hot oh ni alla ar vittnen ;D ha en bra helg <3

Kommentarer
Postat av: matilda

du får ha det så underbart på din "semester" .. älskar dig <3

2009-03-04 @ 15:05:25
URL: http://maaatildan.blogg.se/
Postat av: matilda

ha en underbar "semester" <3

2009-03-04 @ 15:11:31
URL: http://maaatildan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, semester lotta, DU ÄR JU FÖRFAN redan på semester ;) eller nej, arbetsresa såklart. hihihhi! happy b-day förresten hjärtat! saknar dig så fruktansvärt mycket, speciellt nu är fotbollen dragit igång. var tusan är lotta?!! :/ usch.. <3

2009-03-08 @ 23:46:31
URL: http://mycketmerjosefin.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis på födelsedagen härliga lotta (: du verkar ha det helt fantastiskt, önskar bara att jag kunde komma och hälsa på dig stumpan! tänk att min lilla lotta har fyllt vuxen. du var helt bekymmrad innan du åkte över att du inte fick fylla 20 på hemma plan.. men just nu tror jag inte att du skulle vilja vara någon annanstans ;) pusspuss hjärtat och grattis igen.

2009-03-09 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0