wonderwoman pa Lake Tenirro

Nu ar det slut. 2,5 manader tog det for mig att vara ensam och sitta hemma pa rumpan och sakta somna in... MEN NU ar dte helt andra bullar. for jag ar sa himla glad att jag har vanner. Blev dags for Lake Tenaroo for vattenskidakning och umgange men tranaren och nagra fran laget och massa andra. VILKEN Dag!!
Hade inte varit dar i 5 minuter forens dom pufflade pa mig skidorna, fick borja med dubbla ville inte skamma ut mej det forsta jag gjorde, eftersom de va lange sen jag akte sist. Men de gick bara bra, kom upp direkt o de kandes sa skoont! Jag har alltid haft min mamma som forebild och alltid velat bli lika bra som henne men jag tror  att det ar dags for mig att uppdatera och nu har jag hittat min nya idaol. Don!! han va helt sjuk, sa javla grym. han satt typ ner pA vattnet o lag ner i kurverna, na det gar inte att beskriva men dar e min nya forebild! Det blev bara roligare nar jag fick veta att han va gay :):) haha.
Sen tog det inte lang tid tills jag fick upp pa waekboarden!! men det gick bara bra dom tyckte faktiskt jag skulle borja gora hopp och allt men de sparar jag nog till nasta gang detta var dock baa tredje gangen jag nansin aker! jag imponerar faktiskt pa mig sjalv ocksa det var dock flera manader sen jag akte och nagot annat som ar ratt kul. jag har aldrig forr akt vattenskidor i februari.
Vi hade det trevligt och fick aka motorbat myckjet, alskar det, och det var ju ratt kul nar man fick veta att min tranare trodde jag var aldre an vad jag var och sen chockade jag honom nar jag sa att jag ville hora pa Queen i baten! SAAAAAAA haftigt att ha cd-spelare i baten!
sist men inte minst blev det pa 1 skida. forsta o anda gangen jag fick starta tva ganger ^ och det belv bara battre o battre nar jag fick hora Queen-She's a killerqueen medans jag akte. Wonderwoman ar mitt nya smeknamn, haha, och jag belv bjuden fler ganger sa fran och emd nu ska det bli mycket akning framover! kul kul kul men aj aj aj vad det kandes sen :P
Det ar nar denna kanslan kommer varje sommar som jag borjar angra o dromma om att jag ahde borjat aka vattenskidor o sant "proffisionellt". tank bara hur kul dte hade vatt att va grym pa det, snurra o allt, aah dromma kan man , jag ska blirt bra anda!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktiga Lotta! :) Vad roligt det låter, så lite avundsjuk är jag allt! Själv spelade man match i blåsväder och 3 grader! Men vinst blev det iallafall! :) Ta hand om dig, vännen! <3

2009-03-02 @ 15:14:52
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

vilken fin blogg du har

2009-03-02 @ 15:25:07
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: matilda

Du är proffs i min ögon, vad du än sysslar med! <3

2009-03-03 @ 13:54:10
URL: http://maaatildan.blogg.se/
Postat av: Angelika

Du är min WONDERWOMAN oxå ;D <3

2009-03-03 @ 22:58:07
Postat av: Anonym

gud vad roligt :) saknar dig hjärtat!

2009-03-04 @ 15:12:08
URL: http://mycketmerjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0