Vilken helg

Matchen i helgen behover vi inte prata om.
33 grader pa dagen, kandes som den matchen mot LundsBK for lange sen...
Motte herrlag sa ja ni kan ju tanka sjalv.
Sa det roligaste pa dne dagen var matchen  innan,
jag gillar kolla fotboll har nere.
Killarna spelar ena laget i bara vastar och andra utan trojor,
ja det ar val sa det ar nar man spelar i ett VAAARMT land.

For ovrigt ratt "trakig" helg.
Kollat Batman, ahha,
shiiit va bra Heath Ledger aaar <3

ja trejdje nu,
kann pa den :P detta ar latt den roligaste jag gjort :P


Helgen slutade med att nar jag gick o la mig hade ungarna lagt spindeln under mitt tacka :O tack for den ni, i ska nog fa igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0