VILKEN KVALL med SUSC!

Lordag kvall bjod pa fest eller middag elle "Launch" som dom kallar det.
Jag sager bara VILKEN KVALL!! haha hade sa himla roligt.
Borjade med att vi drack lite, lite plock mat, mycket skratt och mycket trevligt med laget. Sen blev det mer drinkar och sa vidare. vada blir man bjuden och allt da sager man ju inte na och ar det fest sa ar det fest..
Efter tal, efter tal efter prat blev det dags for vart lag och vara kaptener. Skonaste komentaren, "this year we gonna WIPE IT!!" haha sa javla bra. vilket jag senare fick hora att det gjorde jag verkligen!
haha det hela skulle egentligen bara halla pa till kl 10 men det sket vi i och stack inte ifran dar forens vid halv 1, vilket var valdigt ratt gjort for det rackte absolut!

Kvallen da alltsa: efter talen och annu fler drinkar blev det dans, dar man blev ihopparad med den langsta killen pa HELA stallet. tack pat. mer dans och till slut blev dte dags for bugg da min klanning hade valdigt mycket problem att sitta kvar, ahha. men min danspartner var valdigt forstaende och hjalpte mej med det, ahha.
Fick hora hur alla kommer ihag mitt namn iallafall, "a lot of beer" uttalar dom lot'a beer. men vad som helst som hja;per dom att komma ihag det ar val alltid trevligt, bara dom inte glommer mej sa..
karaoke blev det ocksa, klart kom Abba fram, har man svensk pa besok sa har man ju!! Kommer inet riktigt ihag allt vi sjong men bildbevis pa att vi stod dar uppe valdigt mycket!
haha jag markte inte nar folket borjade forsvinna och runt halv 12 sa var det nastan bara vi tjejer kvar och ngr grabbar, ahah. da var det dags for mej och Karryn att dra ner till "riktiga" dansgolvet. dar nere finns dansgolvet, sen en liten scen och bakom den en lite storre scen. Vi borjade pa lilla scenen, tyckte vi var bra nog att starta dar, sen var ju den stora scenen helt ledig sa vafan dar tyckte jag att jag skulle dansa. Riktigt kul hade vi, Karryn tyckte iallafall att jag va duktig ^^ Efter ett tag fick jag sa ont av de hogaklackarna sa da akte skorna av. Men det ar val sa det ska vara? Man ska val dansa tills man inte kan sta langre, sa det var val bra, tog av dom och fortsatte att dansa!!!
Nar vi sen skulle ga var Karryn borta och jag stod dar nere och vantade nar vi letade. da kom komentaren fran vakten " Kan du va snall att ta pa dina skor" , vada far man inte dansa utan skor nu for tiden ??
Pa vagen ut tog jag och Amy en nave heliumbalonger var  for sen fick vi ju sitta och vanta pa taxi ett tag. men jag klagar inte pa det for SAAAAAA kul vi hade dar. 6 balonger hade jag sa det blev nagra minuter nar jag underholl de andra. Dom skrattade och skrattade och skrattade. Karryn sa att hon inte hade skrattat sa mycket pa hur lange som helst. alltid kul att gora andra glada! och jag var glad :) Nattamaten bestod av pizzaslice, behovande!! Sen bar dety av hem till sangen och rikligt med vatten. men VILKEN TREVLI KVALL!! jag hade verkligen skiiit kul, tror alla andra ocksa hade det.

Tillbaka pa traningen pa mandag, kul att det forsta man far hora nar de andra kommer "vad bra att du har skor pa dig ikvall iallafall", ahha var det sa illa? Men dar slutade dte inte, nej dom drog ju upp heliumet ocksa, tydligen hade alla hort om det, kul!~ men sa lange de skrattar och har kul at det kan jag val bjuda pa det! Tydligen har jag fatt ett nytt smeknamn, Dancingqueen. jag vet inte om det ar for att jag dansade pa scenen sa mycket eller om det var for abbalaten, men de e vall alltid kul vilket av det :P
komentaren som pat hade hort under kvallen, "hon blondinen utan skor som later som kalla anka".

Men den kvallen bjuder jag pa allt som hande, nu kanner dom den riktigga Lotta iallafall och vad jag har fatt for intryck sa tycker dom inte illa om mig. (kan ju faktiskt ha som forsvar att jag inte var varst under kvallen)
<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dancingqueen, partyqueen :)

2009-03-18 @ 13:47:43
Postat av: Emma

Vad härlig du är snusk :)

2009-03-18 @ 23:32:24
Postat av: Angelika

Jag saknar att festa med Lottis ;) <3

2009-03-28 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0