vilken sjuk vecka!!

Ja vilken sjuk vecka med betoning pa sjuk!!
Forra veckan lag bade jag och flickan i familjne sjuka.
Kommer hem fran min semester och far reda pa att nu ar pojkarna sjuka.
Blir ju inte battre att de tre senaste dagarna har jag fatt vara hemma med dem sjalv
och varje gang har den lille spyt och kissat pa sig. jatte kul.

Ar det detta som ar att vara 20 sa tror jag att jag hellre hade stannat och varit 19 eller "18 til I die"
Men annars sa har jag nu kommit fram till att detta ska vara min vandpunkt i mitt liv.
Nu ar jag 20, livet ar for kort for att ga runt och vara olycklig lite da och da.
Jag har mina vanner och man vet vilka som ar ens riktiga vanner.
Man valjer sina vanner och det finns en anledning till att jag har er dar hemma och har en sakerhet att komma hem till.
det galler att ta vara pa varje sekund o gora livet till hur man vill ha det.
jag har haft 20 ar pa mig att inse vad livet bjuder pa,
visst kommer det sakert att gora ovantade vandningar men det ar ju bara att gora det basta av situationerna. :)

Kommentarer
Postat av: Angelika

<3

2009-03-13 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0