4 maj, vad ar det for en dag ?

Grattis grattis grattis.
Lilla Lina blir stor, eller stor o stor vet jag inte.
Sot som 17 blir hon iallafall ;) ahah.

Kalla mig geek om ni vill :P
Ja jag erkanner jag stickar, emn vada denna ponchon gjorde jag sjalv.
Tog mig tre dagar o kostade 15 KR.
haha sa jag e geek aknske men den e riktigt skon o ha nu nar det har borjat o bli KALLT :P
(18 grader pa natterna ;) )


For ovrigt maste jag saga grattis til harlosas damer som jag har hort gor rikitgt bra ifran sig i 4an.
Fy va bra ni ar, men det visste jag ju redan innan.
Fortsatt sa , jag haller tummarna sa mkt jag kan!! :):) sa ses vi sa fort jag kommer hem !!

Kommentarer
Postat av: josefin och shrek

HAHAHAAHA, rikigt snygg trasa du har på dig :D



men åh, klart det går bra för oss nu, känns riktigt bra och nu fattas bara du! :)

2009-05-04 @ 16:11:25
URL: http://joucy.blogg.se/
Postat av: Elise

kallt och kallt haha :P

här är kallt :P

2009-05-04 @ 22:27:37
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahha fyfan vad sexig ;)

2009-05-08 @ 23:51:13
Postat av: Susanne

Kallt, du har blivit lite för van vid värmen eller något! Snygg poncho du är riktigt duktig.

2009-05-12 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0