Glory glory, Stratford

Dags for matchen mot Innisfail,
efter min otroliga uppladning dagen fore kande jag mig riktigt bra :P haha
Men joda det kandes bra, laget var riktigt bra idag.
Fick annu en gang spela fran start :)
har fatt gora det alla matcherna nu, sa ar nojd :)
10 minuter innan slutet av matchen fick jag in mitt mal och det blev 2-1, slut resultat o vi vann :D
skoon kansla. sen vann dock bada herrarna ocksa sina matcher sa en stor kvall for Stratford.
Blev bestamt att vi skulel fira, alla pa partyy party party humor, saklart.
Sa tillslut blir de Sing Star kvall hos tranaren :P
KUL KUL KUL, trodde aldrig att jag skulle sjunga men nar man kommer igang sa gor man.
Oslagbar pa Abba sangerna, SA KLART! :P haha
sen tvinga dom mej att sjunga pa svenska men jag kan ju saga vad jag vill :P haha
Allt roligft har ett slut, men inte denna kvall verkade det som.
Och nar man ska sova dar kan man ju inte ga innan alla andra har gott.
Sa i sang kl halv 4 :O
men det var det vart for fyyy vad glada vi var!!!

There's a club at Stratford, in its famous blue and white.
There's a club at Stratford and it's full offun and fight.
There's a club at Stratford and it is for you and me.
We're blue and white, full of fight and that's the club for me.
Glory Glory be to Stratford
Glory Glory be to Stratford
Glory Glory be to Stratford
:)


Att sedan dagen efter kunna ga ner till stranden o bara sitta dar i "morgonsolen" var juoricken over I:et.
Vilken kansla, det ar sa har jag vill ha det.

Kuranda, vilken liten by.
Men nu vet jag vad jag ska gora har.
Ta en lordag och ga o satta mig pa fiket, Nevermind cafe.
Alskar det stallet.
Satta i horlurarna o lasa min bok.
Det skonaste jag har gjort pa lange.
Laskigt men jag borjar kanna mig vuxen nu.
Sa inget fel pa Kuranda, jag borjar gilla det har,
precis har dar jag sitter pa mitt lilla favorit cafe o bestaller ut dricka efter dricka efter dricka ...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt Lotta! Jag gillade också Kuranda... Och fika-pauser är helt klart underskattade!!! Ha det gott i vardagen...

2009-05-19 @ 11:52:22
Postat av: Cecilia

Hej Lotta!

Förlåt att jag inte svarat dig om ponchon! Jag har en liten bebis och har fullt upp, och sen har jag glömt det många gånger... Men nu svarar jag! Jag stickade den här ponchon: nr=93&did=49&lang=se" rel="nofollow">http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?dnr=93&did=49&lang=se men hoppade över rosorna, jag är inte så tjejig av mig. :) Jag hade annat garn också, inte deras eget.

Lycka till!

2009-05-21 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0