javla vanstertrafik!!!

fem och en halv manad klarade jag mig
men igar kom forsta gangen jag korde pa fel sida.
och herregud det var inte lite
klydd klydd klydd nar min lagkamrat lurade mig i en hogersvang
och jag korde in pa fel sida efter svangen.
TACK OCH LOV kom dar ingen bil just da,
men SA radd jag var.
Var tvungen att stanna for jag skakade sa.
dumma dumma vanster trafik....
men ja som sagt jag har klarat det hur bar som helst innan (stolt)

For ovrigt, match igar o 1-1, riktigt bra match
men skadad fot.
TYPISKT!!
Efter det skulle jag ga ut och ata middag sjalv
och tycka synd om mig sjalv for att jag missar dansgalan
MEN sa blev det inte inte :D
Jag fick emd mig Amanda att ahlla mig sallskap och till slut var vi 8 stycken :D
vilken kvall med mat och Dricka!! haha
blir man bjuden tackar man ju inte nej
sa det blev inte att man kunde kora hem pa det sa fick stanna ner i stan igen,
varje helg nu och jag alskar det :D det ar sa har jag vill ha det.
men 6 timmars somn var dock for lite sa hem lagga sig i hangmattan o somnar i tva timmar.
haha dom var radd att jag var dod :P

Kommentarer
Postat av: matilda

föörlåt lotta att jag inte har svarat på ditt mejl ännu, ska göra det då jag har tid! och sen förlåt att vi inte har hörts på länge... men du ska veta att jag saknar dig och räknar dagarna tills jag sätter mig på flyget och är hos dig!! PUSSSS <3

2009-05-24 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0