lugn fredagkavll, ovanligt?

Fredagkvall, varje helg kan inte va fest helg.
Kan anda inte sga det, herregud 2 manader sen sist
sa tycker jag klarar mig ratt bra. Duktig flicka!

Men idag galler att vara barnvakt.
Sa det blev god middag - lagad av mig sjalv, RIKTIGT NOJD BLEV JAG.
Sen Pirates of Carribean, det ar humor o SEXIGT!!
och JORDGUBBAR O GLASS :D
kan det bli battre ?
nej kanns som en helt okej uppladning infor matchen imorn!
sa hej och god natt for nu tycker Josse att jag ar uppe sent, sa far val lyda :P

Kommentarer
Postat av: josefin

låter som en bra dag :) lycka till på matchen och GÅ OCH LÄGG DIG ;) haha :*

2009-05-15 @ 14:02:18
URL: http://joucy.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-15 @ 16:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0