uppladdning for snart ar det match igen

Jaha nu sitter jag har och har haft uppladdning igen.
Min forra uppladdning med glass och jordgubbar gav ju bra resultat
men sjalva grejen ar att nu ar alla mina matcher pa fredagkvalarna.
Och jag kan ju inte satta mej och kranga glass och jordgubbar pa en torsdagskvall,
na lite regler har jag allt gett mej. aven om jag egentligen kan stoppa i mig vad jag vill.
Sa idag fick det bli en lite annorlunda uppladdning, forsoker ju hitta den optimala!!
jag satt mig i solen men min nya skiva pa hog volym.
(mitt basta kop an sa lange, en 5cd set med 80tals hits!!!) :D
dar satt jag i den ljuva eftermiddagssolen och oppnade och laste
alla mina brev som jag har fatt sen jag kom ner hit.
Har jag de finaste vanner och familj i hela varlden eller vad ??
JA DET HAR JAG!!
Ni ger mig lycka, ni hjalper mig att va stark och framfor allt far ni mig att bli glad.
Alla saker ni skriver, allt fran vardagliga saker till minnen vi har.
Sma skamt jag kan skratta at, galna upptag vi har haft for oss.
Att hora att ni ar stolta over mig far mej for en liten stund att glomma
att jag ar langt hemifran och ocksa kanna hur stolt jag ar over mig sjalv att jag gor detta.
Jag ghjorde inte detta for att vara sjalvisk, for att lamna er eller for attbara for att det lat coolt.
Detta var min drom och jag gor antligen nagot for mig sjalv och jag ar gudaglad att ni stottar mig och forstar!!
For jag har vaxt sen jag kom hit och jag hoppas att ni kommer se det och tycka om den nya mognare jag :)
aven om jag alltid kommer att vara den dar flickan fran Revingeby, hon som skrattar at sina egna skamt, dricker tequila och aldrig ar tyst pa traningarna!
Allt det kommer alltid finnas kvar, detta kommer bara vara en battre version,
for tro det eller ej men ja ar inte blyg langre !!!!!!!! ;D

Sa matchen idag kan inte annat an att ga bra, for nu ar jag lycklig o stark!!           Jag tanker pa er!!
Hall tummarna halv 11 er tid!! ;D
sen blir det nog nagra drinkar nere pa idrottsplatsen, eller vad tror du pappa?;)


Jag - pip - er !! ;D

Kommentarer
Postat av: mormor

Gud vad du är Härlig och ärlig ,älskar dig som du var innan och även som du är nu. Längtar efter dig. kram mormor

2009-05-29 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0