min dag, din dag ... sa langt borta


Ja visst vi ar lite upp och ner har borta.
som sagt har firade vi morsdag i sondes.
sitter och tanker pa alla som kanske inte har en mamma.
och just nu ar jag en av dom,
jag har inte min mamma har hos mig varje dag.
Visst ska man alltid kunna saga till sin mamma att "jag alskar dej"
men just denna dagen ar speciell,
det ar din dag..
och jag fick inte chansen att saga hur mycket du betyder for mig
och hur mycket jag uppskattar allt du gor for mig.
Jag har varldens basta mamma!!!!
For alla behover sin mamma ibland, att ha bredvid sig
att alltid kunna prata med och alltid finns dar.
jag har en mamma, utan tvekan varldens basta.
bara lessen att jag inte kan vara dar och dela din speciella dag.
Men grattis pa morsdag,
lovar att ge tillbaka senare.
jag saknar helt enkelt min mamma .


Min forsta jordgubbe.
luktar som svensk sommar.
Gott gott gott. kommer sakna midsommar
jordgubbar ar lovet,
finns det nagot battre ?
ibland undrar jag det.

Jaha alla kanske inte vet det men igar var det MIN dag.
Blev valdigt glad nar nagon kom ihag att muntra upp mig har borta.
haha ja de smsen mad my day!
12 maj ar min namnsdag, ahha tank att Lotta finns pa kalendern.
ja man ska val ha tur i nagot!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0