Byron Bay till Coffs Harbour

Ja nu ar jag valdigt trott pa att dra runt pa allting, snart slanger jag allt precis som jag gjorde med mina skor :P

Vi kom antligen till Hervey Bay, for det ar ju tydligen dar ällt hander".
Visst en vacka med sol, bad, drickande, myspys...
men vi klagar inte!! mycket revligt och jag hade ju manga minnen att tanka tillbaka till dar nar jag var dar sist (tack Frida och Amelie :))
 Middagsmys pa stranden sitter inte fel
 Men oj vad vi var radda for dom javla faglarna som ville ha var mat!
 Fin solnedgang over Byron bay
 :)
 Vilken fin fyr vi hittade "500 mil hemifran":P
 Har har vi ju stranden och fyren och allting :)

Sen tog vi oss vidare till Ballina (uttalas inte som ni tror..)
Efter veckor, bade surfers och Byron Bay, med festande var det skont att bara ta det lugn,t
Har hander verkligen ingenting!!! men ah vad klagar vi for.
litet mysigt hostel men trevliga manniskor och bara avslappning :)
 Men avslappning pa floden sager man inte nej till
 Japp mamma det ar sant, han pa hostlet hittade en odla till oss och ja jag "pussade"pa honom :P ar det odla eller groda man ska pussa innan man hittar sin prins? :)
 Ibland ar poolen lika skont som stranden.
..

..och ibalnd roligare :)

Och nu ar vi i Coffs Harbour.
inte mycket som hander har men det passar oss,
for just nu kanner vi bara for att ligga pa stranden, sola, bada, surfa och jobba pa brannan!
maste dock beratta att idag nar jag gick pa stranden sag jag en stor gra skugga i vattnet, bara typ 10 meter ut, var helt saker pa att dte var en haj och blev livradd. (hade aldrig gatt i igen i sa falll!!) men helt plotsligt hoppade de och det var delfiner :) sa coolt och sa nara!
sa jag sprang efte roch fgick denna "jatte bra bilden", men det ar iallafall bevis!!
 ser ni den gra saken i mitten av vattnet som hoppar? :D
Var halloween spenderade vi dock pa bio, sag "Couples retret" och at en pack middag pa red rooster? finns det i sverige? hoppas det for mycket mycket battre an Mcdonkan!!!

Men imorgon redan drar vi vidare igen men det berattar jag om en annan gang.
Vet att detta blev ett langt inlagg och ber om ursakt ifall ni ar uttrakade. men var ju ett tag sen, lovar igen att battra mig! :) och hoppas att ni tyckte om bilderna... Ser ni sa bruna vi ar ? ahha var bara tvungen.
Haj och ivaj...

Ps, glom verkligen inte att lasa Matildas blogg sa far ni veta lite mer :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag blir aldrig uttråkad av att läsa allt ni hittar på! :) Ni verkar ha det så kul! Och det ska ni verkligen ha! Saknar dig! <3 pusskrams

2009-11-04 @ 11:12:09
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tror du verkligen att man kan bli uttråkad av att läsa om din underbara resa. Verkligen inte. Längtar till du kommer hem.

2009-11-08 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0