Fran Sydney till Alice Springs :)

Fredagen den javla trettonde!!
oj vad vi har varit radda foir den dagen. inte precis att man vill satta sig pa ett flyg JUST den dagen!
Men frna och med nu har denna otursdag blivit min tur dag :)
\hahaha ja vi kom ivag, trodde jag skulle do for hade "lite" overvikt pa min vaska. Men angeln som satt i disken raddade mig och lat mig aka vidare utan att behova betala!! Vilken hjalte hon ar!! sa ja dagen kunde inte borjat battre (efter att vi var tvugna att ga upp kl 6 for att aka till flygplatsen!!)

Men resan gick val bra och vi kom fram. stiger ut ur planet och mots av en vind sa varm att jag trodde jag skulel svimma. 35 grader och inte ett moln sa langt ogat kunde na!!! herregud, men vi sdka inte klaga. Sa nu ar vi som sagt framme i Alice Springs, jatte fin liten stad ar det. Man ser verkligen hur annorlunda har ar till skillnad fran allt vi sett innan. bara rod sand overallt :P
ja som sagt idag ar vi valdigt trotta sa blir att lagga sig tidigt, efter att vi nog ska ga ut pa restaurang och ata. Det har vi ju inte precis gjort har borta!! far skamma bort sig sjalv lite ibland... ja for matilda vill ju us a garna ata krokodil och har fatt mig sjalv lite sugen ocksa..sa far se hur det gar med det! och annars sa aker vi ut pa en tredagarstur ut i vildmarken och ska antligen fa se ULURU :D som vi har langtat!!!!!!!!! och nu ar antligen tiden inne...
 Hit ska vi imorgon :D

En annan sak som maste namnas!! detta ar nog det sjukaste som hant under hela resan!! VARLDEN AR BRA LITEN!! Sydney som ar storsta staden och har sakert 1000 hostel..dar star man i koket och ska laga middag nar man hor bakom sig "Lotta ar det du?" och vander sig om och far se en kille man har gatt i samma klass som pa gymnasiet. haha trodde inte det var sant. Men det var trevligt.. na det var bara en liten sak som hant, annars har vi kommit fram till att sydney ar sjukt fint! fler bilder kommer senare eftersom vi har manga manga dagar kvar dar och mycket mer att se :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste vara trevlig med ett ansikte som du känner igen för engångsskull. :) Snart är november oxå slut, och då kommer ni hem! <3

2009-11-13 @ 09:55:03
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Elise

haha nä vad kul! vilket sammanträffande asså :D

2009-11-15 @ 23:47:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0