I'm singing in the rain..

Ja tank om det skulle ha varit sa bra!?
visst lite regn har vi inte haft mycket och det gjorde val inget i borjan,
men nu har det fasen gatt tva dagar utan stop!!
och nu borjar vi bi riktigt rastlosa!! :(
och det ar verkligen inte LITE det regnar heller,
ni ska inte klaga hemma i sverige for detta ar mer an vad vi nansin har dar,
lessen att behova saga det :P
sa ja dagarna spenderas pa rummet, tackochlov har vi en helt egen liten stuga :D haha
vad kan man annars gora nar det regnar och utan tv och allt sant>
jo idag gick vi faktiskt och tog en fika!! wow vad gott det kan vara med varmchoklad. men det behovdes for usch vad vi FRYYYYSER!! :( inte bra inte bra, men ja nu har jag fatt klaga av mig lite sa nu ska jag ga tillbaka till stugan och halla matilda sallskap!

lagger bara in en bild for att paminna om solen och hur bra vi haft det (eller kommer ha, for efter regn kommer sol, eller hur? ;))
och aven for att fa mig att kanna mig lite varm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0