Newcastle

Jaha nu ar vi, eller rattare sagt nu har vi spenderat tva dagar i Newcastle  och idag drar vi vidare til Sydney.
Tank vad tiden gar, det borjar dra sig mot var sista destination. 2945 km pa en buss har vi nu akt. det ar manga timmar det. och bara 826 km kvar, vilka vi tar idag...
kan inte fatta att det gar mot sitt slut. det ar sa nara nu (men anda langt ifran) Tar nagra dagar nu i Sydney sen satter vi oss faktiskt pa planet! Dock inte hem mot sverige, inte riktigt an.. Utan vi beger oss till Alice Springs och Ulluru. Jag har varldens basta foraldrar!! Som vi langtar dit nu. ska bli saaa haftigt. ... men mer om det nar vi kommer tillbaka dar ifran.

Nu ska jag beratta lite om vad vi gjort den sista tiden...


ja som ni vet sa lag vi inne nar det regnade i 5 dagar sa det var ratt skont att aka vidare efter det. kom till newcastle och trodde jag dromde nar jag vaknade och sag klarbla himmel utanfor :) helt underbart sa ja tav dagar har mest spenderats pa stranden !! gor ingenting for det aknde vi att vi behovde, har ju aven tagit nagon promenad och sett det emsta som verkar vara vart att se har :P igar aven testade vi pa angot nytt, inte surfing utan bodyboards :) ahha det var jatte roligt. Pa kvallen var vi med pa en bingokvall och gratis mat - DET VIJKTIGASTE !! JAG VANN, helt sjukt men det ar sant. sa det ar darfor jag kan sitta har nu, vann en gratis internet i en timme :) haha . men ja som sagt nu maste jag ga upp och packa for sen drar det vidare till "The gib city":P haha

men lagger upp lite bilder som vanligt, lattare att se hur underbart allting ar da ju :)


sahar spenderar vi tiden nar vi inte ligger  pa stranden :)
japp valdigt taggade till inomhus :)

sahar trakigt var vadret nar det val borjade sluta regna i Port macquarie...

sahar aker man pa bodyboard :P ahah vi ar "ungefar" sadar bra :P

Sa underbart livet ar nar man kan ta det lugnt pa stranden :)

Underbara stranden i Newcastle, ser duet inte underbart ut ? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack! Men det är inte så svårt med dessa flickor jag har.....Jättefina bilder du har lagt in, Ni ser ut att ha det fantastiskt men det ska bli skönt att Ni snart är hemma hos oss igen! Kram mamma

2009-11-11 @ 17:00:48
Postat av: Emma js

Snygg du är lottispottis är avundsjuk på din fantastiska färg och ditt alltid lika glada leende :) saknar dig som tusan nu! ses snart. pusspuss

2009-11-12 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0