FRASER ISLAND <3

Nu har vio kommit tillbaka efter 2 dagar pa FRASER ISLAND. For er som inte vet det sa ar det varldens storsta sando!!!! det betyder alltsa att det inte finns nagra vagar eller sa utan bara sand och allt annat vackert :) var dar for 7 ar sedan och det var exakt lika underbart som jag mindes det!!! Ah vad jag alskar den on. Det ar och kommer alltid att vara min favorit o. vi gjorde sa otroligt mycket dar sa det blir lite mycket och trakigt for er att lasa sa jag tankte jag lagger upp lite bilder istallet eftersom en bild sager mer an tusen ord! :D
Lake Wabby
 sa branta sandbackar att man kunde springa o kasta sig i :)
...och rullade ner for :)
 Drack renaste vatten i en Creek, inget kloakvatten dar inte...
 Lake McKenzie



Ja tyvarr tar det lang tid att lagga upp bilderna och nu maste jag ga men nasta gang lagger jag upp fler, det lovar jag!! ha det bra allihopa och fortsatt las :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0