Hevey bay WOW vad haftigt

Nu far jag val beratta om var dag ute i outbacken. haha det var riktigt haftigt. Lite mycket dotid och sa ibland men nar vi val gjorde saker sa var det obeskrivligt.
Ridning ute pa falten nar ett gang av 10 kangrur hoppade forbi var sa haftigt. da kandes det verkligen att det var pa riktigt! Sen korde vi motorcyklar, det var jatte roligt. Aven fick vi mjolka kor och lara oss anvanda piskor :P haha en bra och rolig dag!! vard att komma ihag!!

 Vi vet att det ar pinsamma bilder men det bjuder vi pa!!

sen spenderade vi en natt pa bussen. hmm smart val? svart att halla mig vaken till kl 1, inte alls bekvamt i bussen men som sagt nu tjanade vi in pa en natts boende sa :P :)

Positivt var att vi kom till hervey bay :D  det gillar vi. Igar var en valdigt trott dag bara men gjorde ingenting for var tvugna att ga upp tidigt idag for vi skulle o titta pa valar :D sa javla haftigt var det. det ar helt obeskrivligt och kan saga att dett ar i toppen pa min lista nu!!! ah shit det var bara gelt enkelt sa haftigt!! Sa ikvall kommer vi somna gott och lyckliga.


Mer aventyr vantar framfor oss, kommer tillbaka om nagra dagar!! :) :)
(hoppas ni gillade fotona)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Saknar dig! När kan vi prata?! :) <3

2009-09-22 @ 12:04:26
Postat av: Caroline

Helt underbart! Gud vad jag oxå vill titta på valar! Jag trodde minsann inte att ni skulle rida! Ha ha! Gulliga bilder! :p

Skickade sms till dig igår kväll, men har inte fått någon leverans rapport, har du bytt nummer eller?



Puss <3

2009-09-22 @ 12:44:29
URL: http://lillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0