Paradiset...

Jaha nu har vi (antligen) lamnat Australiens Hollywood, Bowen. anledningen att jag kallar det det ar for att det var har de spelade in lite delar av filmen australia, precis bredvid vart hostel faktiskt (:, och de har en "Hollywood" skylt. haha - Bowenwood :P

Men nu har vi tagit oss ner till Airlie Beach - "staden som aldrig sover" for det fick vi uppleva forsta natten nar vi var trotta efter resan och de hade fest precis utanfor vart rum och vi inte fick mycket somn forrens vid 6. Men men sant i livet for ikvall blir det utgang och vem vet aknske vi som haller alla andra uppe da.
Nagot annat jag akn beratta om Airlie Beach var att vi akte ut till Whitsundays igar. Nu har jag verkligen hittat mitt paradis. trodde inte att det fanns pa riktigt men detta var de vitaste stranderna och det blaaste hav jag nagonsin har sett. Oh skulle kunna stanna dar och njuta i all oandlighet :) japp vi har nog hittat var favorit plats.




yey jag ar har och jag ar lycklig <3



 Sa ju att det var dne vitaste sand jag sett :)

Hoppas ni uppskattar bilderna och blir avundsjuka for ibland blir aven jag lite avundsjuk pa mig sjalv ;) ahah.

Imorgon bar det av mot Mackay. Kanns som vi ar halvags snart men vi vet att vi har manga veckor kvar.
Sa kommer nog lite mer information om nagra dagar. Ha det bra
Bye mates

Maste bara forresten gora er lite mer avundsjuka och beratta en sak. vi har inte haft regn pa over en manad nu, eller jo for nagra dagar sen och da duggade det som langs i 5 minuter :P ahha. tankte bara skanka lite varme till er dar hemma i hostmorkret !!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej töser. Avundsjuka..nejdå! Jo, vi skulle gärna vara med er i det paradiset istället för hemma. Men vi har faktiskt en fin höst än så länge. Lika lite regn som ni...eller inte!? Kramar från mamma & pappa.

2009-09-12 @ 15:16:35
Postat av: Caroline

Jag längtar efter er!!!!! :) <3

2009-09-14 @ 20:19:25
URL: http://lillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0