haha inte ens halften har gatt an

Na visst ar det skont att kanna att man har varit har en evighet och hunnit med sa mycket ch sa har jag inte ens varit har halften av tiden:)

Exakt nu kom jag faktiskt for tva vekor sen. jag kan inte fatta att de bara har gatt tva veckor!!
om jag tanker efter hur mycket jag har hunnit med sa gar det inte ihopa. 
mne ja lite har jag ju berattat sa det senaste ar val min dykning :) oh jag tror inte jag har markt hur mycket jag har saknat forens jag var dar igen. Dykningen ar verkligen det basta. den kanslan ar sa sjukt underbar. kanns sm man flyger eller bara flyter, jag vet det gor man ju, men jag menar det ar sa jakla lugnt. ch alla fiskar som kommer nara en, haha det fins verkligen vissa iktigt fula fiskar men oj vad vackert det ar dar nere anda. Na jag akn knappt beskriva det, ni maste uppleva det sjalv for att fatta. Ja jag ska verkligen ta tag i min dykning framover.
Men de tre dagarna dar ute var perfekta. Turen ut till revet var dock inte sa himla rolig, fy fan va det gunga. TACKA GUDARNA for sjosjuketabletter!!!! vissa andra hade ju inte den turen... bla.  och mmmmmm ogongodis i tre dagar, ojojoj vad snygga crewet va :) ah jag ar kar! men ja tyvarr sa blir det nog att jag kommer hem till sverige igen!!
Skoldpaddor ar fortfarande mina favoriter, aaah jag hitta en som satt och at och nar han sag mej sa simmade han ivag, i 5 minuter simma jag bredvid den. den basta kanslan nagonsin!! men ja hajarna under nattdyken ar ju nagot helt fantastiskt. man kan ju inte annat an att vara lite radd men fy vad coola dom ar visst dom ar inte farliga men det kanns anda ratt haftigt att simma bredvid en HAJ!

Vet inte om jag namde det senast men min kompis bor iallafall  pa en drive in movie har sa dar var jag i helegn, fan det var riktigt nice, trr jag maste dit en gang till innan jag aker for de va riktigt roligt :):)

Nu ar det fredag igen och ikvall borjar Stratty cup, fotbollscupen jag akte hit for att kolla pa. ska bli riktigt roligt.  En match ikvall en imorgn och en pa sondag men forhoppningsvis finalen pa sondag ocksa. En i laget fyller ar idag sa vad som hander eft4er ikvall vet man aldrig Nagra drinkar ar vi nog allt. aven imorgon bjuder nog pa ngt litet, blir nog en bra helg detta ocksa tror jag :)  blir aldrig besviken pa vad dom bjuder pa har!!

Na det var nog det sista for denna gangen, ska jag vara arlig sa har jag inget mer planerat fram over sa helt arligt far jag ser vad det bjuds pa :)

G' day mate see ya later

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 23:03:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0