Here we go again down under!

30 timmar senare ar man antligen framme.
Kom inte ihag att det var sa jobbigt men som sagt den som vatar pa naot gott vantar aldrig for lage..
for nu ar jag aaaaaantlign framme.

Inte helt fel att komma in i sitt rum som ar som ett femstjarnigt hotell!!
har ska jag verkligen kunna bo ett tag :)

Det ar precis som jag mindes det
Kanns verkligen som att de bara var nagon vecka sen jag var har sist.

Nu har jag precis tagit en valfortjant och efterlangtad dusch
och nu ska jag lagga mig och sova sa man orkar med hela kallen och overaskningsfesten ikvall.
haha kan verkligen inte vanta pa att fa se deras ansikte nar jag mmer in!!!  AAAAAAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0