One week in paradise

Jaha det ar val typiskt vad tiden gar men som man sager tiden gar fort nar man har roligt och oboy vad jag har roligt. Det ar sa mycket som hander, dagarna ar fullbokade fran alla folk jag maste hinna traffa. Idag ar faktiskt mn forsta dag jag inte har haft nagot planerat och inte kunnat komma ivag nagonstanns. lite eftersommin bil var sonder sa den far jag tillbaka om nagra dagar.
Men ja det har varit fester hela helgen,  blev stan i mandes med lite shopping och bad (hade en bra dag med sol for en gangs skull), min tripp ut till revet ar bokad sa pa mandag forsvinner jag ett par dagar :) Har varit hos Amanda i tva dagar och haft lte catch-up time. och guuuud vad sot hennes bebis ar!! helt underbar! Dar var det ocksa fullt bokade dagar med utflykt till ett vattenfall med lite bad, besok pa en choklad/kaffe grej, akuten... ja mycket som hande helt enkelt. Igar var man tillbaka pa fotbollsarenan for att kolla traning, lange sen man var dar men alltid lika roligt och imorgon vantas presentationight med klubben. ser ut att bli en helvild fredag sa det ser jag fram emot.

ja livet ar precis som det borde just nu!! och jag ar lycklig :)
detta var precis vad jag behovde.

See ya mate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0