Ops I did it again !!

Jag ber sa otroligt mycket om ursakt over att jag ar sa dalig pa att halla bloggen igang denna resan. Maste vara arlig dar ar helt enkelt for mycket som hander och for lite tid for att hinna sitta har och beratta allt. Vet att man inte behover skriva allt som hander men jag vet ju inte vad jag ska lamna ute. Sa jag lovar istallet att beratta allt och alla detaljer nar jag kommer hem!

Men for att nu vara lite duktig ska jag beratta lite. just nu ar jag i Cairns, antligen hemma! jag umgas med kompis ska traffa familjen, ut och dyka pa revet och har ca alla dagar uppbokade och planerade tills den dagen vi aker hem. SA JAG MAR TOPPEN!

Forresten vi hade dte jatte trevligt i Perth och hela var resa me som sagt emr om det nar jag kommer hem. jag lever iallfall sa det kan ni vara nojda med :)

Pa tal om att jag lever... ANTLIGEN... idag hade vi lite av en adrenalindag :) JAG HOPPADE BUNGYJUMP IGEN!! den basta kanslan jag haft pa lange. heeelt otroligt. jag har ju gjort det forr men jag mindes inte kanslan - men denna gangen KOMMER JAG ALDRIG ATT GLOMMA DEN :D Och Jenny hoppade skydive :) sa en mycket trevlig dag har vi haft!

imorgon aker jag upp till familen igen for att umgas emd dom i ett par dagar - kan inte vanta!! och sen ska vi ut och campa vi lake tinaroo :) som jag har saknat det. Blir hela paskhelgen dar vi ska bada, simma, aka vattenskidor, ata , dricka, ha trevligt :) sa bli inte oroliga ifall ni inte hor av mej pa ett par dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0