Bilder fran Great ocen road

Nu kommer antligen bilderna fran var underbara utflykt pa The Great Ocen road!!
Som sagt en bild sager mer an tusen ar sa ja jag later er titta och njuta sjalv :)


Kangrur var det forsta vi sag :)

Morningtea vid en underbart fin strand :)

Sahar sag utsikten ut fran bussen hela dagen ungefar. Inte helt fel enligt min mening

Har borjade officielt Great ocen road :)

Pavag till en av stranderna :)

Jag ar sa lycklig jag ar sa lycklig jag ar sa lycklig mandag tisdga onsdag torsdag fredag lordag... :)
stranden forresten ;)

VILDA KOALOR :D ser ni den uppe i tradet? ;)

Och sa blev man lite atakerad av faglar :P

Mitt i regnskogen!

Castle Cove :) AAAAH VAD UNDERBART FINT HAR VAR!!

Twelve apostles!!

Resten av dom 12 apostlarna, dock finns det inte 12 utan bara 8 :P

Woho, en gang gymnast alltid gymnast ;)

Den mest underbara strandne nagonsin :D!!!

Jag och Jenny ar lyckliga!!

Vattnet var skont..

Sa skont att jag tillochmed badade. Klart jag gjorde :D

Och sist men inte minst var dar..

LONDON BRIDGE ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Så underbart o härligt det ser ut lite avundsjuk är man allt o inte så lite heller....

Ha en fortsatt härlig semester passa på o njut

Massor av kramar mamma

2012-02-28 @ 09:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0