Bilder fran Melbourne!!

Sa har kommer lite bilder fran vart haaarliga Melbourne :)


St Kilda festivalen!

Fin bild over Melbournecity

Underbara stranden!!

St Kilda by night. Vi har tagit dom mest underbara kvallspromenaderna har angra ganger :)

Vart forsta besok pa en vingard och mycket gott vin hade dom!!

Aven en fika pa ett annat vinstalle dar vi bestalde in den storsta chokladkakan vi kunde hitta :P Efter en manad var man valdigt sugen ;)

Det var farmor Lena som visade oss runt till dessa otroliga stalle.

Har ar hela familjen Boicos. Det var underbart att fa traffa dom ( vissa igen och vissa for sorsta gangen) Helt otrolig familj :) Det var en mycket speciell och trevlig dag helt enkelt!

Stranden ser inte helt fel ut:)

Helt magisk solnedgang bjod Melbourne ocksa pa :)

<3 jag och Jenny

har satt vi alla och vantade pa att fa se pingvinparaden :)

OCH VI FICK SE DOM :) har ar en liten sotnos

Vi var lite busiga och akte olagligt (gratis) pa sparvagnen och sa kom dar poliser pa sa vi hoppaade av mitt i ingenstanns, eller ja vi hade ingen aning om var vi var aillafall. haha

Jag Jenny och Anna i den sista solnedgangen i St Kilda

Har ar den trevliga lilla muren jag trillade ner fran :P Lat er inte luras av att dar ar sand for den var steeen hard eftersom den var blot av vattnet :/

Sadar. dar var lite for att visa vad som ahnde i Melbourne :) Njut och snart ska jag beratta mer. (har ju hittat gratis internet sa nu kan man kanske sitta lite mer under vara regniga dagar:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0