en borjan pa lite bilder :)


Som sagt vi har varit i ett regnigt sydney...

..och ett soligt sydney :)

solen gor en glad :) jag fick tillochmed for mig att stalla mej pa hander :P

Fy vad jag ar lycklig :)

jenny ser ocksa ut att trivas :)

varldens haftigaste och underbaraste utsikt :) (lite laskigt maste jag ju erkanna ;))

Sotaste och roligaste guiden nagonsin :)

Jag ber om ursakt att det inte blir fler bilder idag men jag tog fel kabel till datan fran kameran... har nog fatt solsting :P Men lovar att om nagon dag nar jag ar i Adelaide ska jag lagga upp alla bilder fram till idag...   :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Så härliga bilder o kommentarer....

skönt att se allt är bra o ni verkligen njuter

kram mamma

2012-02-22 @ 09:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0