Lite mer Bilder Fran Sydney och Canberra:)

Borjar med bilder fran Blue Mountains :)

Han var valdigt rolig och vilken hjalte han hjalpte mej aven upp nar jag holl pa att trilla ner fran stupet :P

Ett fint vattenfall :)

Tre systrar!

Jag och tre systrar :)

Bilder fran vara tva korta dagar i Canberra . Vi har iallafall varit dar :P


Ett vattenkalas i Canberra till minne av Kapten Cook

En varldskarta over hans viktiga resa :P
haha har blivit sa almanbildad !!!!

Parlamenthuset fick vi ju ocksa ta oss till :)

Och har var en otrolig utsikt fran parlamenthuset ocksa :) OCH som ni ser var det en valdigt fin dag..

Sa nu har jag visat bilder fran forsta delen av reasn. Bilder fran Melbourne kommer snart det lovar jag :)
(for er som kanske inte kan folja med eftersom jag lagger in lite grejer huller om buller sa ar jag i Adelaide nu :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0