Nu regnar det igen :(

Har som sagt spenderat nagra dagar ute i Bondi Beach. tyvarr efter att jag la in senaste inlagget sa borjade det regna igen...
den forsta dagen var det uppehall iallfall sa da passade vi pa att ga ut till en riktigt fin utsiktsplats over Bondi och sen la vi oss pa stranden nagon timme innan det molnade till for mycket. Ska jag avra arlig var det en riktigt skon dag for min branna att ligga pa stranden for det brande inte sa ortoligt mycket :) Visst det var lite kyligt men det ar juj inte kallt. Sa jag gick hem hamtade en troja och sen gick jag enr och satt mej pa stranden och laste och skrev lite. Mysigt det med, som sagt man dor ju inte for det ar inte kallt som hemma i sverige nar det ar molnigt :) En bra dga dar ocksa.
Nasta dag kom dock regnet... :( men vafan det ska ju inte stoppa oss, det blev ett litet uppehall sa da passade vi pa att vara duktiga och tog en langpromenad pa ett fint promenadstrak mellan alla strander som ligger fran Bondi och soderut :) riktigt fint nar man foljde bergsvaggen och det var aven kul att se de andra stranderna. Nar vi kom tillbaka blev det en ordentlig traningsdag, jag for mitt lilla kna, var ratt dod i det efter mycket beachwalking och alla mina ovningar... MEN fick ju se mina favorit livraddare ova lite. Maste tillbaka hit nagon fin dag sa man kan fa en bild pa dom ;)
Sista dagen i Bondi var inte sa jatte rolig... osregnade hela dagen. Jag forsokte ga ut och ga men blev bara en liten runda ner till strabnden och tillbaka for sen gav jag upp, regnade alldeles for mycket :( sa ja det fick bli att ta en dag inne pa vart kara rum. Tur att alla andra hade flyttat ut och TACKA GUDARNA for egen tv pa rummet. haha nu har man ju blivit beroende av vissa program men det far vi val strunta i sen for lar inte ha san tur igen.

Nu har vi tagit oss tillbaka in till stan, for ser ut som att det kommer vara regn nu ett par dagar framat, och finns lite mer att gora har inne an ute vid stranden nar det regnar. MEN idag blev en mycket bra dag anda. Fick massa fixat. Nu pa mandag ahr vi bokat en resa upp till bergen. anvande mina pengar jag fick i julklapp sa tack pappa och mamma for den resan ;) SEN tog jag tag i mitt letande och letade upp ett stalle som saljer konsertbiljetter OCH JAG FICK ANTLIGEN KOPT MIN BILJETT TILL TAYLOR SWIFTS KONCERT MED HOT CHELLE RAE SOM EXTRA BAND!!!!!!!!! WOHO. En fodelsedagspresent till mig sjalv :) fy jag kan inte sluta le nu, sa hiiiimla glad, en manad och en dag tills det hander men pj nu har jag nagot att se fram emot :D  sa ja dagen blev bra och ikvall blir sista kvallen pa Kings Cross for sen ska vi flytta ner i city nagra dagar innan vi reser vidare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt höra det är bra gumman synd på vädret men det blir säkert bättre roligt att ni ska iväg upp i bergen blir säkert en upplevelse så härligt följa dig på bloggen. Var rädda om Er!

Kram mamma

2012-02-03 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0