Ps.....

Tankte att jag kan ju dela med mej om lite handelser som inte riktigt har med resan men som ibland kan forgylla vara dagar. Bara sma ps om vissa dagar ;) Las och njut!!

Ps. Idag holl vi pa att bli pakorda (PA RIKTIGT) en sekund tidigare och vi hade varit pa sjukhuset var forsta dag i Sydney.
Ps. Idag sag vi en delfin simma utanfor Bondi :)
Ps. Inatt var det dne varmaste natten pa ca 20 ar. 28 grader!!!
Ps. Idag stannade en busschaffor och sa till oss att vi var nog pa fel stalle for detta ar inte Bondi Beach nar vi satt utanfor parlamenthuset och solade :P
Ps. Idag fick Lotta ryggskott..... javla gamling..
Ps. "GRYM", insidejoke mellan mej och jenny :P
Ps. Idag nar jenny badade kom en pingvin simmande bara nagon meter ifran henne. Jag hann ut och se den ocksa :)
Ps. Idag blev jag stoppad av en "undercover polis/detektiv" pa stranden for att han ville varna mej for mannen bredvid oss pa stranden for han brukar fotografera tjejer pa stranden och jag fick ett foto pa han som jag skulle visa andra tjejer :P haha. kan man inte fa sola topless ifred?:P
Ps. Idag blev jenny nastan "overfallen" av en man som var full/hog/acklig pa sparvagnen :P
Ps. Idag var sverige pa de australienska nyheterna - mannen som overlevde tva manader insnoad i sin bil i Umea. :P
Ps. Idag trillade Lotta ner fran en 3m hog mur nar vi skulle ta bild i solnedgangen...

Sa hoppas ni kan uppfatta dessa minst lika roligt som vi har at dom :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0