bilder fran forsta veckan :)


vi hade kul och lekte pa australia day. Forresten efter var "nastan-overkorning" lyder vi det radet dom sa pa skylten!!

Pappa har ar en bild till dej, valdigt fin gammal brandbil bakom en snygg tjej ;) haha

Fostra gangen vi sag bla himmel!! woho

Asking, Jenny, Varolina och Anna framfor Harbour Bridge!

Solen visade sig sa da passade vi pa att lagga oss en stund!!

Sa har sag Annas ben ut efter det solandet!! haha

Man jag ska nog inte skratta for jag sag inte battre ut :P

Jag framfor operahuset och Harbour Bridge :)

Glad tjej efter en heldag pa stranden med SOL!!

Bondi By night och en alldeles for rod tjej egentligen for att fa visa sig ute bland folk :P

Bondi Beach. Man kan inte annat an att alska det! Detta ar livet, NU LEVER JAG LIVET!!

Fortfarande fint nar solen borjar ga ner :)

Jag har en fin bild med mig som jag kan titta pa och bli glad av :) Saknar er alla dar hemma men jag saknar min Yoppie extra mycket :)

Sa nu kom har in lite bilder, hoppas ni kan noja er med dom sa lange, lovar att snart kommer har in fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0