Life is a highway.. eller en Nullarbour :P

Hej hej.
Jag ber om ursakt att jag inte skrivit pa lange och manga undrar sakert var jag ar :P
Vi har faktiskt borjat var resa mellan Adelaide och Perth och som jag namnt innan sa blev dte en guidadtur.
Men jag kan saga att dne ar helt underbar!! Vi har sa roligt, mycket trevliga manniskor och jag far se precis allt jag ville se.

Nu har vi varit ute och rest i 5 dagar och det har ungefar sett ut sa har:
Tva natter i STORMVADER dar vi var tvugna att talta (sover varje kvall i en sovsack och swag forresten)
Ingen dusch pa tva dagar i strack.
4 dagar utan strom!!
INGEN telefonteckning sedan vi lamnade Adelaide. (kommer nog inte ha det forrens i Perth anda..)
VI har SURFAT!!
Vidderna eller landskapen har e helt magiska!
Sett massa djur.
SANDBOARDING!
Vandrat i berg
solat
campat
fardats ca 4000km redan :P
atit som aldrig forr och gott har det varit
sovit under en helt magisk stjarnhimmel!
ja jag kan inte komma pa allt vi har gjort for det ar sjuuukt mycket.
LOVAR att lagga in bilder nar vi kommer tillbaka till civilisationen igen...och sen far ni helt enkelt komma hem till mej nar jag e hemma och kolla in allt :P

Mne ja sammanfattningsvis sa angrar jag inte denna resan ett anda dugg! det ar precis vad jag ville se och gora, fast till och med battre!! Vi har jatte kul tillsammans hela gruppen. Guiden ar skiiit rolig. ja vi har det bra helt enkelt!!
Nu ska vi vidare igen.... som sagt life is a highway for det ar sa det kanns just nu :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt höra ifrån dig lite orolig är man ju...men det verkar helt underbart och ska bli roligt att få se alla dina bilder har ju provat ringa dig men det gick som sagt inte. Ha nu en fortsatt riktigt härlig resa njut o ta vara på tiden men var rädda om Er. Kram mamma

2012-03-20 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0