nu borjar livet ordna upp sig...

Sa har kommer en ny liten uppdatering ifall jag skramde vissa med mitt forra inlagg. Min pappa tillexempel ringde och var orolig sa tankte att jag far val beratta vad som hant sen senast :) (Bra att evta att min pappa tanker pa mig:))

Som sagt vi hade problem med vart greyhound/busspass men de snalla manniskorna pa Peterpans hjalpte oss och nu kommer vi iallfall fa se det vi vill se! Det blir lite dyrt men jag och Jenny tycker att det ar vart det sa lange vi far se det vi vill. Det blir en tour mellan Adelaide och Perth pa 10 dagar dar vi bla kommer fa sova ute i vildmarken under stjarnorna och vi ska fa se och uppleva sa otroligt mycket ser det ut som. Sana saker man inte hade gjort annars och vi kommer fa se DET RIKTIGA VILDMARKS AUSTRALIEN. Sa efter detta tror jag att jag kan saga att jag anstan sett HELA australien, vilket var hela grejen med denna resan anda :)

Detta betyder dock att vi maste stanna "ett tag" langre i Adelaide. Men vad gor det? Vi alskar ju Adelaide och nu far vi verkligen tid att se ALLT!! Sitter mycket hellre fast har an tillexempel Canberra :P haha. Vadret idag ser heeelt okej ut sa tror vi beger oss till staranden idag och forhoppningsvis haller sig vadret fint hela veckan :) ett stort PLUS ar ocksa att nu firar vi vara fodelsedagar NAGONSTANNS istallelt for ute i ingenstanns :P och det gillar vi for nu pa fredag och mandag blir det TARTA!! woho vad vi langtar!! :)

Ja sa nu borjar livet helt enkelt ordna upp sig och det ar vi glada for. Ska vi vara arliga har det varit lite upp och ner, alltid nagonting som hant. Nagot hant och nar det antligen har ordnat sig dyker nagot annat upp sa nu hoppas vi att detta ar det sista sa vi kan pusta ut :) men vad vore det for kul ifall allt bara gick som man ville och inga motgangar? ;)
Det ar tackvare motgangarna men uppskattar medgangarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0